Forfatter Emne: Hmm øv  (Lst 519 gange)

Chrisser

• VIP
  • Tjekket hyggetrold
  • Indlg: 5790
Hmm øv
« Dato: September 25, 2012, 07:33:36 pm »
Prøvede at indstaler det program som Kirsten havde sagt var godt, men den ændre så alt her på nettet? Startside osv..... Hmmm, og programmet virker ikke??
Så jeg kan bare ikke finde ud af det her l*rt  :arrig:
Knus Chrisser

MinTicker.dk Ticker" border="0

Buffy

• Administrator
  • Tjekket hyggetrold
  • Indlg: 13505
  • Test
    • Tjek Mig !
Sv: Hmm øv
« Svar #1 Dato: September 25, 2012, 08:01:41 pm »
Den har nok installeret en toolbar m.m.- mener jeg også Kirsten advarede imod.  :fnis:
Man skal altid fjerne fluebenene i toolbar m.m., når man installerer.

Du kan gå ind i dit kontrolpanel og under tilføj/ fjern programmer og fjern programmet og så prøv at installer igen, men husk at fjerne fluebenene.

Det er den bøvlede måde og hvis du bruger IE- med Firefox skulle man kunne fjerne toolbaren direkte- har så ikke helt styr på hvordan, for det har Al gjort her, da jeg lavede samme stunt.  :P
Mvh. Cia
-----------

Kirsten

• Gst
« Svar #2 Dato: September 25, 2012, 10:45:28 pm »
Ja den har sikkert også ændret din startside..  :arrig: Hader når de gør det.. Det er sket nogle gange at jeg har haft lidt for travlt og har overset et flueben eller to og så har man "balladen"

Men det er ikke noget stort problem. Som Cia siger kan du i Tilføj/Fjern programmer fjerne den nye Toolbar og i din browsers indstilling kan du ændre startsiden til det du vil have.

Hvis det driller må du lige sige til, så finder vi ud ad det  :26:

Chrisser

• VIP
  • Tjekket hyggetrold
  • Indlg: 5790
« Svar #3 Dato: September 26, 2012, 08:29:21 am »
Skal nok have noget hjælp, fatter ikke en meter og det hjælper heller ikke at ringe til ham Peter fra reklamen ;-)
Jeg er lidt sort her fra morgenden af... Er snot og på arbejde.
Knus Chrisser

MinTicker.dk Ticker" border="0